Et forsøg på egen kreativ aktivering...

Denne blog skal holde mig kreativ, mens jeg er på dagpenge og keder mig, håber at kunne underholde mig selv og evt. et par andre med dette :)

onsdag den 2. februar 2011

Hvordan er det at blive "voksen"?

I uendelige tider har man ventet på, at man skulle stå på den anden side af sin uddannelse og endelig være voksen, score kassen, ha' alle de fede ting og ikke mindst ha' styr på sit liv! Nu er jeg på den anden side af endt PBA i Design og Business, men... hmm... Ja der sker ikke så meget. 
Så hvad skal jeg foretage mig, indtil al jobsøgningen giver pote? Jeg opretter en Blog, det burde jeg, som designer, vel have gjort for længe siden.
Derfor er dette, som udgangspunkt, mit eget lille initiativ til, at holde mig kreativ og aktiv dagligt, i hvert fald indtil der er afkast i jobsøgningen. Velbekomme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar