Et forsøg på egen kreativ aktivering...

Denne blog skal holde mig kreativ, mens jeg er på dagpenge og keder mig, håber at kunne underholde mig selv og evt. et par andre med dette :)

tirsdag den 8. februar 2011

Fashionweek på dagpenge

Det var ikke helt vildt meget fashion det skulle blive til, i sidste uge. Med idet, at jeg har en del venner og veninder der også er blevet færdige med deres PBA her til vinter, havde jeg fået lidt at se til, heldigvis:)
Min veninde Stephanie manglede hjælp til påklæderske under Teko's afgangsshow i Radiohuset og her kom jeg ind i billedet. Kl:07.00 startede vi, 10 nyudklækkede Designere fra Teko, modeller, stylister og hjælpere- deriblandt mig. Jeg har lagt et par billeder op både af Stephanie's styles, en enkelt af min ven Jakob og lidt random fra behind the scene.
Efter afsluttet Tekoshow skulle jeg hjælpe til Stine Goya's show. Det var jeg spændt på, jeg kendte ikke de andre der skulle være med, men folk var imødekommende. Det at være seater skulle vise sig, at være en smule utaknemmeligt og gud hvor er der mange arrogante vip's, som bare er too cool for rules!?! Vi fik en Stine Goya halskæde og et tak for hjælpen, for indsatsen. Jeg var noget gladere for at hjælpe min veninde Stephanie idet, at jeg ikke har noget imod at gøre tjenester for gode venner. Pyt så har jeg prøvet det.
    Lørdag d.5 var jeg til reception hos min veninde Natasja, bag mærket Nuit Comme Oui. Det var rigtig fint, hendes nye kollektion er mere avanceret, luxuriøs og moden. Det er spændende at følge hende og hendes brand i udvikling. Misunder hende for hendes arbejdsånd og kreativitet, you rock Tasha:)
Jeg håber jeg kan få noget mere fashion under huden, næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar