Et forsøg på egen kreativ aktivering...

Denne blog skal holde mig kreativ, mens jeg er på dagpenge og keder mig, håber at kunne underholde mig selv og evt. et par andre med dette :)

onsdag den 2. februar 2011

FAFAFAFASHION WEEK.....

Fashion week har ramt København. Hvad skal jeg så foretage mig, som nyudklækket designer? Joooh jeg skal såmænd hjælpe andre færdiguddannede designer, som er udtaget til Designers Nest, Hip Hurraaaa :)
Det er jeg oprigtig glad for! Det bliver spændende at få lov, at prøve. Det sker alt sammen i morgen, med start kl.7 nul dut! Efter middag skal jeg være seater til Stine Goya's modeshow, det ser jeg også frem til. Efter en masse dage uden så meget, at foretage sig- bliver det skønt, at have en komplet booket dag! Måske endda med drinks after eight!?! YAYYYyy...
Iøvrigt er der en chance for at gøre sig nogle business bekendtskaber, hvis jeg nu liiige havde nogle visitkort?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar