Et forsøg på egen kreativ aktivering...

Denne blog skal holde mig kreativ, mens jeg er på dagpenge og keder mig, håber at kunne underholde mig selv og evt. et par andre med dette :)

onsdag den 20. april 2011

Forbereder photoshoot med Anne C

Sammen med min veninde helt tilbage fra 10' klasse, skal jeg lave photoshoot i morgen. Hun er uddannet fotograf og jeg, som designer. Hun vil gerne have flere billeder jeg vil gerne have nye billeder af mine ting.  Billedet ovenfor inkluderer mine bukser plus sko, smykker og blonde top.
Næste sæt forestiller jeg mig, kunne være: Min uld strik cardigan, med blonde body, guld smykker, dyreprikkede sko.
Et tredje eksempel: Min blomstrede kjole med turban, meget høje hæle, hajtænder halskæde mm.

Sidste sæt involverer min sandblæste silketop med et par 90'er trusser plus smykker. Deraf kaninpote, love-kæde og mange sølvkæder, som armbånd. Glæder mig til at se hvordan det forløber og til at have lidt, at putte i lookbooken :)

1 kommentar:

  1. Hej Diana! Dejlig blog du har fået dig der :-) Jeg har også en blog du kan tjekke ud! Håber snart at se dig igen. Krammer

    SvarSlet